obvestilo?

Gib-blog je blog, namenjem vsem dijakom Gimnazije Brežice, ki želijo pisati. Kar koli, kadar koli, o čemer koli in o komer koli.

Blog za vse GIB gimnazijce, ki razmišljajo širše.

Kontakt:
Lenyn, Nik, Vid, Matic

torek, 8. januar 2008

"Izjave" 3.B

Ker se že skoraj ponavlja stara zgodba, sem se odločil da ta blog mal osvežim(o)...

Torej naš 3.B, beseda torej, hmm zanimiva zgodba s to besedo, kdaj drugič, no je pač znan po tem, da je zabaven. In zato je Vido fouš. Seveda ni smešen kar sam od sebe, to so zasluge DOLOČENIH oseb(kov), ki naredijo vsak dan nekaj posebnega. Da, prav zares.

Ker smo se lani odločili da naredimo svojo spletno stran (ne blog), smo se odločili, da začnemo pisati izjave; torej izjave so besede, besedne zveze vsi ostali "izustki", ki se NAM zdijo smežni, in nastalo je kar nekaj zanimivih torej izjav...

dada

Prof. Š**f: "Če vam še nisem povedal, vam povem še enkrat"; "Ubil so ga... Ne ne ne, DOBESEDNO ubil...;

?: "Vi ne vete delat žveplovo kislino";

"Jaz sem zate in za tvojo družino da ne rečem kakšen dim...";

XXX: "Obkolili so jih avtomobilski avti";

"Nov odstavek, nova vrsta"; "mi zaustajamo s snovjo tko kot jajca pri pesu";

Prof: "Vsi imajo pravico do normalnega pouka..." Cigler: "Ja pol mam tud jaz" Prof: Ne ti pa ne...;

Milič: G. procesor, mislim profesor...;

Dijakinja XXX: Jaz raje jem corn flaks... Lenč: To pa zato, ker je iz koruze...;

ZNAČILNA ZNAČILNOST;

Prof: Naštej temparamente... Nataša: Kolerik, Melanholik, Flegmatik in Simpatik...

6 komentarjev:

Anja pravi ...

Ne bi nikol reku, da smo 100%...x)

Anonimni pravi ...

mene neki zanima: ka Hostar (Nejc) ni več na GIB? je že končau al kje je ?

Drax pravi ...

ne ni ga več

Anonimni pravi ...

kje pa je? že končau?

Drax pravi ...

bil je izključen zarad preveč neopravičenih ur, pol se je pa (baje) prepisal na ekonomsko šolo....

Jernej pravi ...

Hehe, Drakulič =) Imaš smisel za humor, imaš.

Sicer ti pa morm povedat, da mi zelo všeč tale "ekonomska", ki jo trenutno obiskujem. Zarad izostankov mi nč ne težijo, tko da se tam pojavljam največ 2x na mesec, pa še to samo za kakšno urco... Tako mi ostane veliko časa za ribarjenje, spletkarjenje in gledanje nagih bab na internetu (and afkors last but not least - španske/mehiške/venezuelske/katerikoliromanski alijezikkispadavkakšnodrugoskupinotudiugrofinsko nadaljevanke - Rebelde-FTW). Raj na zemlji.
Priporočam vsem gimnazijcem da se TAKOJ oz. ASAP prepišejo =)

Bodoči intelektualci, bodite pozdravljeni.