obvestilo?

Gib-blog je blog, namenjem vsem dijakom Gimnazije Brežice, ki želijo pisati. Kar koli, kadar koli, o čemer koli in o komer koli.

Blog za vse GIB gimnazijce, ki razmišljajo širše.

Kontakt:
Lenyn, Nik, Vid, Matic

sreda, 9. april 2008

UGANI KDO

Saj poznate tisto igro, ane?
Torej: dolge noge, črno-rumena oblekca.


Katera?

Bzzzz?
Določene osebe nimajo dovoljenja tekmovati, saj ...
Ekhm, grhm ...
:)

22 komentarjev:

Vid. pravi ...

to je neki za nasga cebelarja draxa :P

iz nemcije - Vido

Drax pravi ...

Ej vedu sem, da je tvoj komentar...

Vid. pravi ...

kak si to lahk vedu :D?

Anonimni pravi ...

lenart...*khm*...lepo si mi popestril dan :D z sliko, da ne bos kaj drugega mislil :D

Lenart Senica pravi ...

Šobi, hahaha :D Ti tudi meni z mojim blef-odkritjem :P

Anonimni pravi ...

am... zakaj ta slika?:/ :S
mislim sj ni slaba... sam vseen:D

Lenart Senica pravi ...

Slika je slaba, tehnično gledano. Motiv pa malo manj ... :D

Anonimni pravi ...

slika je daleč od tega, da bi bla slaba :P:D

Tomi Kostevc pravi ...

Bekica je=P
Sej tko nit one ne vejo katera je kje (če so pa čebelce=P)!
Drax, bzz bzz?

Drax pravi ...

Tomi dej ko boš znal kolo vozit...

Anonimni pravi ...

tomi bod rajš tih :D

Anonimni pravi ...

lenart, dej ti še kdaj kako čebelco fotki pa dej pic gor, ker kot vidis, je blog takoj zaživel :D

Lenart Senica pravi ...

Šobi, ma, čas in pozornost Čebelic je zelo iskana dobrina. Če financiraš, jih plačamo in lahko boš drugi asistent na fotošutingu.

Prvi bo Drax, afkors :D

Anonimni pravi ...

ej, drax je že dubu svoje :D

Vid. pravi ...

pa ne le enkrat :D :D :D

Anonimni pravi ...

dej gaz po mojem egu, dej no :D

Lenart Senica pravi ...

Smeh, o ja, smeh je zaščitni znak Znanih Fac. :D

(Potekajo pristopna pogajanja z Draxom)

hehe

Tomi Kostevc pravi ...

drax, tišina, k si hudobn

Drax pravi ...

No no
Malo se skupirajte
Tomi dej kot sem že reku...

Anonimni pravi ...

Za moj okus mnogo preveč kokošaste, ampak v redu.

GaPo pravi ...

hahah ....
anonimni .
haha lol

Anonimni pravi ...

anonimni, kaj pa misliš da je point cheerleaderk? :P:D