obvestilo?

Gib-blog je blog, namenjem vsem dijakom Gimnazije Brežice, ki želijo pisati. Kar koli, kadar koli, o čemer koli in o komer koli.

Blog za vse GIB gimnazijce, ki razmišljajo širše.

Kontakt:
Lenyn, Nik, Vid, Matic

četrtek, 5. junij 2008

še nmau

V duhu poletja in približevanja počitnic, torej posledično tudi konca šole, objavljam vajo v pisanju z levo roko #445. List sem mučil med uro, ki to ni bila, morda je bila raven dolgčasa preecej dvignjena ... Rdeča pisava dodana v postprodukciji :D


Potem sem padel po stopnicah :)

še nmau


aJA, PRESENETIL ME JE NOVI TISKALNIK V KNJIŽNICI. super, barvni laserski se mi zdi :)

5 komentarjev:

Drax pravi ...

a sanjaš isto o meni kot si prej...
(to me je vedno mikal da bi napsiu)

Drugač pa, ja leva roka je leva, tisti ki jo uporablja je lev (hec pač)

Stopnja dolgčasa bo očitno dosegla kritično točko prej vročinskim valom, kar je še super :D

Šola ma pa pomoje veliko več od Briljantine ko ti sploh lahko mislimo, ker sem vidu na šoli dost jebačke opreme, ja :D
(spet pač hec) :D

BTW, bom objavu kaj nastaja men našim dolgčasom...

Drax pravi ...

n = d

someone pravi ...

Zaka mate v anketah vedno
3.letnik. Če je to gib-blog, nej bodo še drugi..

Lenart Senica pravi ...

Najprej je bil četrti - maturanti, zdaj je tretji. Kaj bi potemtakem logično lahko sledilo?

somefour pravi ...

random selection ;)