obvestilo?

Gib-blog je blog, namenjem vsem dijakom Gimnazije Brežice, ki želijo pisati. Kar koli, kadar koli, o čemer koli in o komer koli.

Blog za vse GIB gimnazijce, ki razmišljajo širše.

Kontakt:
Lenyn, Nik, Vid, Matic

torek, 8. maj 2007

Pridnost gimnazijcev

Danes je torek (zaenkrat). To niti ni tako slabo. Slabo je, da torku po navadi sledi sreda. Še slabše je, da to sredo mi pišemo french (2.B)... Na na kratko napišem, kako sem se danes potrudil za šolo:

Prišel sem domov ob pol štirih. Pouk se mi je sicer končal ob pol dveh, pa to niti ni tako pomembno. Najprej sem se zagnal v kosilo, po takem dopoldnevu je jasno, da si lačen! Danes je oče pripravil kosilo in seveda pri tem umazal vse kuhinjske potrebščine. Potem odidem v zgornje prostore hiše in odprem "leptop". Misel: "Bi naredil kaj za šolo?!" me spreleti le za hip, tako kot: "Smo imeli mogoče domačo nalogo? - take misli so pregrešne, zapomnite si to, če jih imate, se najavite pri psihologu! Nato se posvetim vsakodnevnim poslom: preverim pošto, forum, bloge, ... Vmes za hipec posvetim misli tudi seminarski nalogi, ki jo moram oddati čez 2 dni, a jih raje hitro nato preusmerim nazaj na čarunalnik, da ne izgubim niti. Veliko raje, kot da se učim zgodovino, zamjepis, angleščino, slovenščino, ... berem php totoriale ter vmes eksperimentiram v dreamweaverju. Ura je 7 - mami mi iz kuhinje vpije, naj pridem na skodelico kave... Tudi prav, ena ura prelaganja dela več. Ob osmih je na televiziji dober film. Seveda si ga pogledam! Po filmu (tj. ob 22h) se stuširam in pripravim na spanje. Za šolo nisem NIČ naredil, sem se pa potrudil in napisal danes tale prvi post. POHVALNO!!!

Za vse, ki se jim ne ljubi brati celotnega posta bom naredil povzetek: Prišel sem domov ob dveh. Najprej sem pripravil vse potrebščine in naredil domačo nalogo. Nato se posvetim seminarski nalogi. Nato se učim zgodovino, zemljepis, angleščino, slovenščino, berem Skodelico kave... Ob osmih se stuširam in pripravim na spanje.
Za šolo sem se pa potrudil danes! POHVALNO!!!!

Hja, za francoščino je žal zmanjkalo časa... :(

Ni komentarjev: