obvestilo?

Gib-blog je blog, namenjem vsem dijakom Gimnazije Brežice, ki želijo pisati. Kar koli, kadar koli, o čemer koli in o komer koli.

Blog za vse GIB gimnazijce, ki razmišljajo širše.

Kontakt:
Lenyn, Nik, Vid, Matic

torek, 4. december 2007

gib-smeti

Danes je bil naš razred na vrsti, da popuca okolico GiB-a. Tega ne maram, pa ne zarad oh-tako-ponižujočega pobiranja smeti, ampak, ker nerad pobiram za ljudmi, ki se jim ne da sprehodit do koša pa not vržt smet. No, enim se še sprehodit ni treba, kr je dost velik smeti blo čisto zravn koša (pa ne mislit, da jih je veter okol raznesu).

Kaj pol naj naredim, če nočem pobirat smeti? Mogoče poiščem krivca, ker sam tega ne počnem. Tako, kot sem en izmed redkih, ki sortira smeti na naši šoli (papir, plastika, ostali odpadki). Najbrž sm bedak.

Sam vsen pa ne izkoristim prilike, ko jo dobim oz. poberem iz tal (dobesedno). Tole je bilo najdeno pred glavnim vhodom(za delavce gimnazije).




Krivci se kar sami pokažejo :)

Samo še to. Je res TAKO TEŽKO vržt smet v koš?
In še enkrat. Mogoče sem res bedak, a vzgojen sm bil tako, da sem metal smeti v koš. Take in drugačne, če me kapirate.

by Šoba

15 komentarjev:

Nik pravi ...

Jaa, ti boš govoril, ko si največji onesnaževalec okolice gimnazijske :D

Mi smo tudi imel čistilno akcijo pred kratkim in glej ga zlomka, kaj sem našel :

http://img135.imageshack.us/my.php?image=pc040023lg9.jpg

tako, da boš tiho, ti baraba umazana :D

[hec]

Anonimni pravi ...

eh, smeti so in vedno bodo

123456 pravi ...

Mi smo pa lani aprila okopavaaaal :D

Šoba pravi ...

nik. sm ze mislu, da si najdu moj harry potter gear :D

ilija: ja so in vedno bodo, ampak lahko so v koših, ane?

luss: ja sej mi tut :D

Drax pravi ...

HP, ti bi lahko začaral vse smeti, da bi same poletele v smeti na svojih metlah :D (hec; ne me tepst)

Ja, letos vsaj ni več tuk čikov okol šole ko jih je blo lani

Je pa res, da bi lahko smeti metal izven območja šole, da je vsaj NAŠA šola oz. okolica lepa:D

Šoba pravi ...

drax, sej bi, sam se bojim, da bi pol nekateri poletel v koš zraven :D

Anonimni pravi ...

pobi ne *ebat, zdej se še tle en podpisuje ilija, pa to ni, tko ko pr draxu in šobi!!!

jst nism iz tega cajta in ne hodm zdej u GIB, sm prejšnja generacija, a ni jasn, sej že ime pove
(( ilija nikalajevič said...

Vi ste vsi skupaj eni navadni kmeti.
Hvala

Ponedeljek, 3 december 2007 17:19))

Drax pravi ...

?! vam boga
Spet en k mils da je car

Ponavljam:
"3,141592653 USA , en se mi je podpisu z mojim nickname, jst originalen ilija se na kmete prou neč ne zastuopm :D

nč hvala 3,141592653 SMO"

Vid. pravi ...

ne kapiram... ilija dej se prjav pa ne bo teh pizdarij...

Nik pravi ...

neee, glih to je zabavno. :D

Anonimni pravi ...

vido , sej sem prjaulen, sam podčrtan nism, ker pač nimam bloga,, nik, te mam nmau na sumu, k se ti dopade anarhija

Drax pravi ...

BTW ni treba met bloga
BTW 2, pomoje maš blog...

Anonimni pravi ...

BMW , drax, bom meu blog, če mi boš mau pomagu, kok se nardi
BMW 2, pa če bom meu kej pomembnga za rečt

Drax pravi ...

Ok, do takrat bot pa tih

Anonimni pravi ...

ma dej u kourac usej!