obvestilo?

Gib-blog je blog, namenjem vsem dijakom Gimnazije Brežice, ki želijo pisati. Kar koli, kadar koli, o čemer koli in o komer koli.

Blog za vse GIB gimnazijce, ki razmišljajo širše.

Kontakt:
Lenyn, Nik, Vid, Matic

ponedeljek, 3. december 2007

o GIB-u

Pišem tukaj, ker na svojem blogu pač ne morem - spoštovanje pavze in takšne stvari:)
Debata o GIB-u pa ne mislim gimnazijo - šolski časopis mislim:
Danes je izšel - prva letošnja številka.
Vem da je veliko piscev tega bloga sodelovalo pri nastajanju GIB-a (ja tudi sam sem. Narisal sem zadnjo stran . Vam je všeč?), vendar nikakor ne morem mimo tega, da je letošnji GIB v zelo dobri meri kopiranje z blogov, kopirano v word, prenešeno na usb/cd/kamorkoli pač in na zadnje natisnjeno. Bodmo malce bolj inovativni in, dejmo kaj novega napisat.
Bi pa ob tej priložnosti pohvalil letošnje Stičišče, res lepo napisan članek nekega mladeniča iz 1.a. Ga ne poznam, ampak kapo dol, upam da več fazanov tako fajn piše :)
Zdej pa grem :) to sem mogu napisat... me je peklo v duši in še me bo, ko me boste raztrgal med komentarji :)

Za naše dečke iz 2.a :
IN DER METZGEREI :D

grem se učit. Pišem frenč ju3... hvala ker držite pesti.

9 komentarjev:

Drax pravi ...

spoštovanje pavze...
ka teb ni jasno
a si se kje zavezu da ne boš pisu bloga...

Lenart Senica pravi ...

Vse skupaj gledano je en navaden kurac.
Gledam štiri, pet, šest let stare GIB-e pa me mine, da bi sploh še šel kdaj v šolo ...

So pa izjeme, ja. (vključno s Tazadno. Sem dvomil vate, Videk;)

Anonimni pravi ...

Lepo je slisati, da se ohranja tradicija Sticisca, ceprav ga ima letos netradicionalen fazan (sem pa zato bolj preprican, da bo izdelek kakovosten, se posebej v prihodnosti).

123456 pravi ...

Ne morš verjet, fuknla sm 1,25€ za neki, kar sm že na blogih prebrala. Ka bi jih tepla, banda neizvirna.

123456 pravi ...

Učer sm prebrala Stičišče. (ne sprašujte zakaj tako pozno in ne obešajte se na to...) Kej bol neumnga še nism prebrala. :S

Tina pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Nik pravi ...

luss, povej zakaj. Če se že spravlaš kritizirat, oziroma pljuvat, potem vsaj utemelji ...

Vid. pravi ...

se podpišem k nikovemu komentarju ;) argumente...

123456 pravi ...

Ker stvari niso take kt je napisano. Ne da se mi pisat, spravte se na mene v šoli, ko me zagledate.